my life

my life

Sunday, November 15, 2009

The day of Zafri..Iskandar & Iman Waiting for Mummy

Detik2 kelahiran Zafri amat bermakna buat kami sekeluarga. Hanya kami yang merasa saat2 ini..sekeluarga di rantauan. Iskandar tak tido pun dari keluar rumah satu pagi sampai esoknya

Kami pergi hospital dalam jam 1 am lebih.All kids tengah tido. Alhamdullillah Allah permudahkan urusan ini. Iskandar elok bangun selepas dikejutkan..dan dibawa ke hospital sekali. Iman pula mengantuk ..didukung Babah. Mummy tidak sakit apa..water bag dah keluar je. Mummy masih mampu berjalan dengan memimpin Iskandar. Teksi juga telah sampai setelah dihubungi oleh receptionist apartment. Cuma pemandu teksi ni berjalan perlahan sangat 40 km..adohai. Dalam 15 minit sampai juga hospital.

Setelah check..Mummy sudah bersedia untuk ke operation room. Saya sudah bersedia untuk kelahiran pertama secara cesar. Setelah selesai cesar dan ok..barulah masuk dlm ward jam 6-30 am. Mummy sedar di sepanjang pembedahan ini.Lama juga Babah dan anak2 menunggu di luar. Kesian pada Iskandar & Iman yang sorang sudah tertido di kerusi.

Iman tido di luar labor room..kesian

Baru balik dr hospital..kena gi hospital lg.
Nak pergi tengok Mummy dgn Baby tapi ngantuk lagi....

Babah dan kids balik rumah selepas Mummy masuk ward..dan datang semula selepas lunch. mereka sangat2 mengantuk. Penat tengok budak2 ni.

No comments:

Post a Comment