my life

my life

Wednesday, November 16, 2011

Zafri ..2 yrs. love u my vietname boy!

Ni present bday saya...
Abang2 saya sebok makan cheese kat pizza tu..Babah saya makan spaghetti.
Saya dah mengantuk. Tiup candle pun tak mati2. Mummy saya beli kek kat secret recipe.
Babah cakap makan dulu baru ice cream sampai.
Zafri makan 2 mangkuk ice cream...sampai batuk masa tidur.



15 nov ..genapla Zafri 2 yrs. Cepat rasanya dia membesar tapi badan tak besar mana pun. Iman dari semalam dah sebok nak tiup belon. Katanya nak tiup besar2 biar zafri terbang macam cerita "up". Tapi mummy tak sempat nak beli...lagipun nak celebrate kat pizza. Mummy dah tak larat nak buat makan2 kat umah..maybe next bday yer.




Iskandar pulak bangun pagi je dah ingatkan Mummy " hari ini bday zafri". Then bila sampai petang tak celebrate lagi..dia frust dan tanya balik.."Babah lupa ke hari ni bday Zafri?" So sayang dengan adik dia...



Bila Babah balik..tunggu babah rehat dulu..sbb Babah penat meeting 2 hari kat Putrajaya. Pukul 8.30 lebih baru keluar..dan bday boy pun dah mengantuk.

Happy bday manja Mummy!!!!

No comments:

Post a Comment