my life

my life

Saturday, May 7, 2011

Doakan selamat

Salam.
Untuk tahun ini saya sudah 2 kali pregnant. Jangan nak buat2 terkejut pulak. Ya..saya miscarriage on last Feb.. and alhamdulillah ini kali kedua dan sekarang sudah 4 weeks. Sekarang ni tengah berada dalam mood makan, mengantuk & marah. Sebab itulah cam cepat naik angin & sensitif .

Sedihnya doc suruh saya stop bf zafri. Ini bermakna Zafri juga cepat merajuk dan marah juga...tension.

Apapun doakan this time selamat & hopefully dapatlah seorang puteri. Walaupun Iskandar & Iman tetap nak boy! Ok ..ada petua boleh untuk dpt girl boleh share dgn saya.

2 comments:

Wawa said...

Assalamualaikum kazen...
petua dpt girl tu kene buat masa b4 peknen le..hehehe...
tp apepun, take care ur self n ur baby ye..sbb baru lagi miscarriage tu...
good luck for ur bisnes as well..
nak gak cuba produk tu..ada ape2 special promo utk kazen tak?hehehe

Isabella Iman Iskandar said...

boleh ada promo..cakap je nak yg mana. Nanti aku best price.

Post a Comment