my life

my life

Saturday, May 7, 2011

Lanaesteem

Terima kasih kerana sudah jejak di blog http://lanaesteembeauty.blogspot.com/.

Model yang ada itu adalah kawan baik saya semasa di LCUT @ tuan punya produk itu sendiri. Umur lebih tua dari saya. Umur saya tahun 33 tau. Jadi orang kata sendiri punya produk, sendiri jual, sendiri jadi model. Kalau model muda2 dah sah memang le muka cantik cun melecun.


Jadi lanaesteem ini mahu anda menjadi diri sendiri..yakin pada diri sendiri. Kawan saya ni memang berkulit hitam manis sikit. Pelik la pulak kalau badan gelap tetiba kulit muka putih semacam. Tak tipu, anda boleh tengok sendiri cover product tu kan. Sesekali pandang ada la cam Ziana Zain @ Mila Af sikit.


Lanaesteem bersifat semulajadi..so tak de la akan memudaratkan kulit wajah anda di masa akan datang.


Apapun happy visiting my blog http://lanaesteembeauty.blogspot.com/. Blog itu masih baru...masih banyak perlu ditambah. Anda boleh email saya di tehisniyati@yahoo.com .


No comments:

Post a Comment