my life

my life

Friday, May 20, 2011

Lunch apa hari ni? Crab,Brokoli & Laici

Apabila bercakap soal makan dalam seminggu dua ni...argh..Mummy masih belum ada selera. Tapi kesian pulak dengan anak bujang dua orang ni. Walau berat nak ke dapur..tapi dipaksakan juga menikut kemampuan...jangan lemas kat dapur udah.


Ok..hari ni Mummy masak lauk budak2 je..crab 4 ekor dengan sayur brokoli. Dalam banyak2 sayur..sayur brokoli je yang budak2 ni makan. Sebab tadi dah pergi Pasar Sementara Nilai..maka wajibla beli sayur ni..sebab harganye murah. Untuk Mummy tengah hari ni..cukup dengan setengah kilo buah laici yang sangat manis. Pagi tadi pun dah cukup dengan 2 ketul karipap. Harap2 perut tak lapar.


Untuk bekalan Mummy ..dah ready dengan buah oren, epal merah dan epal hijau dalam peti ais serta limau nipis untuk buat air. Harap2 my morning sickness cepat2 lah berakhir sebab terasa2 ada orang nak belanja makan free ...(ada aura he he). Sebab2 nye ialah dlm beberapa hari lagi ialah my Anniversary...23 Mei...bday budak manja Iman 3 Jun dan kenduri kahwin si etty kat Tampin 4 Jun.. Argh..harap2 boleh makan...

1 comment:

hatikristal said...

Salam Isni..

Ko pun pregnant juga ye... dh brape bulan? Aku pun sama cam ko.. tgh lemau sbb mabuk darat nih.. bila due date?

Post a Comment