my life

my life

Friday, August 19, 2011

Alhamdulillah...terima kasih Allah

Lambat betul nak update blog ni bila time bulan pose...bila malam dah terasa kenyang sangat..bila siang dah keletihan.


Sabtu lepas seperti biasa Mummy gi pregnancy checkup. Biasala..akan mengambil masa yang lama untuk menunggu, biarpun appointment dah dibuat. Datang sampai kul 9.30 tetapi dapat jumpa jam 1.30. Jangan berkira hospital swasta atau gov...Apatah lagi kalu doc yang kita kejar tu fully booked. Sekali lagi saya ambik dgn Dr Noor Intan...sama macam pregnant Iman. Iyalah kalau boleh kita lebih selesa dengan doc pompuan kan? Don't worry..sampai je, timbang berat dan ambik urin..nurse dah boleh bagi tau kat kita supaya boleh gi mana2 dulu..dan datang semula dalam 12.30.


Jadi Mummy gunakan masa itu untuk pergi beli baju raya untuk anak2 kat JJ Seremban. Ada la sikit2 sale sebab husband malas nak gi kat KL. Walaupun tak ada pilihan sangat tapi baju budak lelaki bukannya banyak pilihan pun kalu kat mana mana kan? Harga kat mana2 pun sama la kan.. Shopping dgn budak2 ni pun mana boleh lama2..dia orang dah meragam.. udah penat dan kena buka puasa le dia org.


Lepas beli barang patah balik ke hospital. Hari ni dapat scan jantina dan scan 3D. First time doc cakap ini baby girl..! Alhamdulillah...ramadhan ini membawa berita paling manis.

Walau hidup ini tidak sentiasa indah dua tiga menjak ni...cukuplah berita ini memberikan kegembiraan yang amat mendalam di dalam diri saya. Biarlah berita ini memberi kekuatan dalaman pada seorang ibu yang lemah seperti saya.

1 comment:

hatikristal said...

Congrats Isni... dh nampak ye.. baby girl lagi.. alhamdulillah... aku ni scan dh berkali2... tp jantina baby still tk nampak lagi.. rabu ni ade check up and detail scan.. hopefully kali ni bleh le tau jantina baby ni..

Post a Comment