my life

my life

Tuesday, April 12, 2011

F1 Sepang 2011

F1 Sepang. 10 april 2011. Ini F1 yang pertama untuk Zafri. Dia baru nak mencecah usia setahun lima bulan. Memang kami sekeluarga akan angkut juga si kecik ni kemana2..walau dia tak faham apa2 pun. Bagi Iman & Iskandar memang suka tengok F1. Mummy pun suka tengok juga..terutama kalau ada part racing car yang terlajak ke..xcident ke..baru xcited. He he. Mummy suka tengok kepakaran dia org ni buat enjin kereta dan mampu dikawal oleh pemandu2 yang hebat. Tambah lagi sorang anak Mummy, Iskandar suka sangat kereta dan nak jadi pemandu F1...konon2.
Picture of the day at F1.
Zafri. .tengah makan ice cream. Relax je tgk F1.. Zafri dah mula bosan..nak berjalan2.
Suka sit kat area K1 sebab view lebih luas.
Zafri tertidur sewaktu mula2 sampai.
budak2 ni sempat main game.
Tengok puas2
Mummy & kids

Wednesday, April 6, 2011

The Story of Babah ..Slip Disc 1

Ini citer last week. Babah admitted pada 26 mac 2011 lepas di KPJ, Seremban. Sebelum ni pun kami dah selalu ulang alik KPJ utk fisio ni, bcoz of slip disc.
Iman..tgh tolak babah. Budak2 camni mmg suka main kan. Kerusi roda ni lagi la...

So Babah start duduk hospital dari hari Sabtu..Mummy & anak2 balik umah. Tapi biasa la Babah bukan sepanjang masa duduk hospital..boleh cabut juga balik rumah, makan roti canai kat kedai depan hospital... Boleh order pun dari hospital.. (Apsal camni hospital ni ye..)

Hari Rabu ..lepas surgery apsal patient ni nak makan pizza ..tak sempat2.
inilah tulang belakang yang dikikis..
esoknye dah ok sikit. boleh jalan..

Monday, April 4, 2011

Ikhlaskah Cinta?

Pagi2 buta ni saya tidak mampu lena. Saya tercari2 jawapan pada cinta? Ikhlaskah cinta? Adakah persoalan ini akan wujud pada mereka yang sudah berkahwin atau hanya usikan pada zaman bercinta sahaja.


Cinta saya memang ikhlas. Tetapi cinta pada Allah lebih dari segala cinta dunia ini.! Yakinlah pada cinta yang satu ini. Semoga Allah sentiasa tetapkan iman hambaNya ini.